Panasonics TX-P50VT50 er det bedste plasma-tv du kan købe

Panasonic har fået tildelt tre EISA-priser, European Plasma TV of the year 2012-2013,  European Blu-ray Player 2012-2013 & European Compact System Lens 2012-2013

TX-P50VT50 med uovertruffen billedkvalitet er blevet udnævnt til ‘European Plasma TV of the year 2012-2013’ af EISA (European Imaging Sound Association) i 2012. Prisen er en anerkendelse af tv’ets dybe sorte farver, der skyldes et forbedret panelfilter, som blokerer for eksternt lys, tv’ets naturlige farvegengivelse og den fantastiske 3D-ydeevne i Full HD – alt sammen i en elegant og stilfuld formfaktor, takket være dets design i metal og glas.

European Imaging Sound Association (EISA) blev stiftet i 1982 som en speciel organisation, der tester elektroniske produkter. EISA-panelet består af redaktører fra 50 af de største magasiner inden for foto, video, lyd og mobilt elektronik fra over 19 lande i Europa. EISA er kendt for at uddele priser som den ypperste anerkendelse nye produkter kan opnå og er en af de vigtigste parametre for forbrugernes valg af produkter.

TX-P50VT50 NeoPlasma TV begejstrede EISA’s dommerpanel med dets fantastiske ydeevne i både 2D og 3D. Som begrundelse for hvorfor valget faldt på TX-P50VT50 i kategorien ‘European Plasma TV of the year 2012-2013’, sagde EISA’s dommerpanel: “Panasonics TX-P50VT50 er ganske enkelt det bedste plasma-tv, du kan købe. Det tilbyder dybe sorte farver, naturlige farver og en uovertruffen 3D-ydeevne i Full HD. Herudover er det spækket med avancerede funktioner, inklusive indbygget Wi-Fi, en webbrowser, adgang til sociale netværk, apps via VIERA Connect og en avanceret kalibreringstilstand. Forbindelsesmulighederne er fremragende med et SD-kortslot, fire HDMI-indgange og tre USB-porte, og tv’ets design er både elegant og stilfuldt. For forbrugere, der kan lide den billedkvalitet, som plasmateknologien leverer, er Panasonic TX-P50VT50 det mest populære valg”.

Fabien Roth, Director – Consumer TV, Panasonic Marketing Europe kommenterede: “Vi har utrolig stort fokus på fortsat innovation i vores VIERA TV-serier for at sikre, at vi leverer den bedst mulige hjemmebiooplevelse. Vores TX-P50VT50 leverer en ultimativ billedkvalitet i både 2D og 3D, og dertil kommer VIERA Connects avancerede netværksfunktionalitet – alt sammen i et kompakt og utroligt tiltalende design. Vi er glade for, at EISA-panelet har anerkendt, i hvor høj grad vores VIERA TV-sortiment sætter standarden for underholdning i hjemmet”.

Panasonics Blu-ray-afspiller DMP-BDT500 og objektivet LUMIX G X VARIO 12-35mm/F2.8 ASPH./POWER O.I.S. vandt også priser. Blu-ray-afspilleren vandt ‘European Blu-ray Player 2012-2013’ med følgende begrundelse fra EISA-dommerpanelet: “Panasonics DMP-BDT500 har det hele. Denne moderne afspiller til flere formål byder på hurtig og pålidelig læsning af cd-/dvd-/bd-diske samt ekstra anvendelsesmuligheder, da den kan oprette forbindelse til internettjenester og muliggør DLNA-filstreaming. De mange forbindelsesmuligheder omfatter to HDMI-indgange, hvilket gør det let at integrere med resten af systemet”.

Objektivet vandt ‘European Compact System Lens 2012-2013’, og imponerede EISA-dommerpanelet med dets “UHR-glas (Ultra High Refractive) til minimering af kromatiske afvigelser, der bibeholder en høj billedkvalitet på tværs af hele billedområdet” og den “tøndeformede konstruktion i metal”.

Alle priserne præsenteres officielt under EISA Awards-ceremonien den 31. august på Ritz Carlton Hotel i Berlin.

Panasonic Corporation er ​​verdensledende inden for udvikling og fremstilling af elektroniske produkter til forbruger- og erhvervsmarkedet samt industri. Selskabet, som har hovedkvarter i Osaka, Japan, rapporterede en total nettoomsætning på 7,85 billioner yen (71,4 milliarder euro) for regnskabsåret, der sluttede 31. marts 2012. Selskabets aktier er noteret på børserne i Tokyo, Osaka, Nagoya og New York (NYSE: PC).

Om os

Panasonic Corporation er verdensledende inden for udvikling og fremstilling af elektroniske produkter til forbruger- og erhvervsmarkedet samt industri. Selskabet, som har hovedkvarter i Osaka, Japan, rapporterede en total nettoomsætning på 7,85 billioner yen (71,4 milliarder euro) for regnskabsåret, der sluttede 31. marts 2012. Selskabets aktier er noteret på børserne i Tokyo, Osaka, Nagoya og New York (NYSE: PC). Panasonic Nordic har aktiviteter i Sverige, Norge, Danmark og Finland, en omsætning på over 2 mia. kr. om året og omkring 100 medarbejdere. I Norden markedsføres fortrinsvis produktkategorierne Audio/Video, HiFi, kontorprodukter, telekommunikation, varmepumper, husholdningsapparater, batterier, professionelt broadcast-udstyr og elektroniske komponenter. For mere information om virksomheden og varemærket Panasonic, besøg vores hjemmeside www.panasonic.dk