Bærbare billeder fra Philips

Philips’ nye fotoramme er nem at tage med

Philips’ nye fotoramme SPH8008 har, udover en skærm i topkvalitet, der giver en utrolig billedoplevelse, en masse smarte funktioner. Har du for eksempel billeder på telefonen, er det nemt og hurtigt at overføre dem til rammen via Bluetooth. Hukommelseskortet, med plads til 1000 billeder, gør det muligt at se billeder fra både julen, sommerferien og fødselsdagene. Den har et genopladeligt batteri, så du kan stille rammen i køkkenet eller sende den rundt ved bordet, når familien er på besøg. Fotoalbum befinder sig ofte dybt inde i skabe og skuffer - gemt væk og glemt. Men i de sjældne tilfælde, de endelig kommer frem, er det altid til stor glæde for familie og venner – og det er ikke kun på grund af de sjove frisurer og skiftende modetrends. Med udviklingen af digitalkameraet er de støvede skuffer og skabe blevet erstattet af fyldte harddiske og hukommelseskort, men fotografierne - dem ser vi stadig ikke på. - Med Philips’ digitale fotoramme kan op til 1000 billeder få den retmæssige plads i hjemmet. Nu er det på tide, at billederne kommer ud af skufferne og frem i lyset. Tag et billede med mobiltelefonen og send det via Bluetooth til fotorammen - enklere kan det vist ikke blive, siger Account Manager, Helle Neergaard, fra Philips. Den perfekte gave Fotorammen kan fyldes med billeder, musik og film. Den har et personligt touch, en fantastisk billedkvalitet og kan for eksempel stå på natbordet eller i vindueskarmen. -Personlige gaver er ofte svære at finde. En ny digital fotoramme, der allerede er fyldt med billeder fra eksempelvis sidste ferie, vil helt sikkert være en værdsat gave, siger Helle Neergaard. Philips Digital PhotoFrame SPH8008: Vejledende udsalgspris 1.799 kroner. Information om Philips-produkter, klik her Information om Philips SPH8008, klik her Højt opløste billeder, klik her Yderligere information: Account Manager Helle Neergaard tlf. 33 29 35 31 - e-post: helle.neergaard@philips.com Pressekontakt Erling Madsen, Philips Danmark A/S tlf. 33 29 35 36 – e-post: erling.madsen@philips.com Billeder og testprodukter til medier: Cathrine Wahl, Geelmuyden-Kiese, telefon 33 95 96 97 eller e-post: cwa@geelmuyden-kiese.dk Om Philips Royal Philips Electronics of the Netherlands er et vidtspændende firma inden for helse og velvære, der fokuserer på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og belysning, integrerer Philips teknologi og design i løsninger med mennesket i centrum, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og varemærke-løftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 121.000 ansatte i flere end 60 lande. Med en årsomsætning på ca. 194 milliarder danske kroner i 2008 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningsapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velvære og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.com/newscenter, www.philips.dk og http://socialmedianewsroom.philips.dk