Brystpumpen der giver mere mælk

Bløde massagepuder efterligner nemlig babyens sutterytme samtidig med at brystpumpen fra Philips AVENT har en masse andre smarte finesser - og så er den BPA-fri

Babyen har været inspirationskilde, da Philips AVENT designede den manuelle brystpumpe med en patenteret massageanordning: - Fem bløde, bladformede massageenheder bevæger sig blidt ind og ud og arbejder aktivt sammen med vakuummet for at efterligne din babys sugeevne - og dét gør, at du kan malke mere mælk ud end med en elektrisk hospitalspumpe, fortæller pressekontakt Erling Madsen, Philips. Der er lavet uafhængige, kliniske forsøg som dokumenterer effektiviteten, blandt andet fordi pumpen stimulerer omkring brystvorterne mens den malker. De kliniske forsøg viste også, at mødre finder den manuelle brystpumpe behagelig og bekvem samt at det er nemt at kontrollere mælkestrømmen manuelt undervejs. Du slipper også for at skulle have motor eller batterier med. Philips har taget udgangspunkt i, hvad moderen og babyen behøver og har så designet brystpumpen til at opfylde behovene. En finesse er, at der er et smart skruelåg, så mælken kan opbevares og transporteres i dén beholder, den malkes ned i. Og du kan anvende alle sutter fra Philips AVENT, så du kan malke og made fra samme beholder. Yderligere en finesse er, at brystpumpen passer til alle Philips AVENT flasker og kopper, så det er nemt for dig. Philips’ filosofi med sense and simplicity, fornuft og enkelhed, ses også på anden vis, idet brystpumpen er uhyre nem at bruge, samle og rengøre. Og under transport sørger et hylster for at holde pumpen steril. Philips AVENT brystpumpe SCF300/20 – vejledende udsalgspris 499,95 kr. Yderligere information: Dansk distributør: Direktør Michael Thorn, Jens Thorn A/S, tlf. 57 52 81 03 – e-post: mthorn@post.tele.dk Pressekontakt Erling Madsen, Philips Danmark A/S Tlf. 33 29 35 36 – e-post: erling.madsen@philips.com Faktablade og foto: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=ENG&cat=CA00310_CA&sct=SU00347_SU&session=20090914063552_130.138.9.17&grp=GR00301_GR&ctn=SCF300/12&mid=Link_ProductInformation&hlt=Link_ProductInformation - vælg sprog i højre side. Foto vælges i midterfeltet. Om Philips Royal Philips Electronics of the Netherlands er et vidtspændende firma inden for helse og velvære, der fokuserer på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og belysning, integrerer Philips teknologi og design i løsninger med mennesket i centrum, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og varemærke-løftet ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 121.000 ansatte i flere end 60 lande. Med en årsomsætning på ca. 194 milliarder danske kroner i 2008 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningsapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velvære og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.com/newscenter, www.philips.dk og http://socialmedianewsroom.philips.dk