Julegaven der kilder og glæder

Det er ikke en blød pakke – men trods den hårde overflade er det en julegave som er behagelig, kilder og glæder. Philips Relationship Care er en fornøjelig gave til parret, der godt vil have spændende, pirrende julesex. Men de intime massageapparater er nu ikke kun forbeholdt juledagene,men kan med stort udbytte bruges året rundt. Ude og inde. En europæisk undersøgelse fra Philips viser, at 35 % i alderen 18 til 65 år i dag bruger sexlegetøj – og yderligere 40 % vil også gerne være med. Der kan være mange grunde til at de endnu ikke har prøvet. Én af dem kan være udformningen. Antropolog og kønsforsker Christian Groes-Green fra Københavns Universitet kalder det ”demokratisering af erotikken”, hvor danskerne vil væk fra kæmpe dildoer og neonfarver, og i stedet tager udgangspunkt i deres egne kroppe uden påvirkning af umulige sexidealer. - Hér passer Philips’ Relationship Care-serie perfekt: Designet er lækkert og massagedelene passer til kroppen. Samtidig leveres de i delikate æsker, der sagtens kan stå fremme på natbordet – farven er lilla; en farve, som forbrugerundersøgelser viser tiltaler begge køn og alle aldre, forklarer Account Manager Michael H. Møller fra Philips. To af modellerne er udviklet specielt til både ham og hende og har en opvarmningsfunktion, der intensiverer nydelsen. Samtidig er de vandtætte, så parret også kan bruge de lækre intimmassage-apparater under bruseren eller i badekarret. Modellerne er inspireret af massagesten, men er designet, så de ligger godt i hånden og passer til kroppens erogene zoner, som stimuleres ved hjælp af berøringen og muligheden for at indstille vibrationsintensiteten. Du kan læse mere på www.philips.com/intimatemassagers. Kan købes på http://www.philips.dk/ - klik på Shop i den vandrette menulinje – samt på www.shop.dk De fire produkter i Relationship Care-serien: HF8420: et enkelt apparat, vejl. udsalgspris 699 kr. HF8410: et enkelt apparat, som kan opvarmes, vejl. udsalgspris 799 kr. HF8430: et enkelt apparat, som kan opvarmes og der medfølger tre elektriske lys, vejl. udsalgspris 1.199 kr. HF8400: to apparater til hhv. ham og hende, vejl. udsalgspris 1.299 kr. Yderligere information: Pressekontakt Erling Madsen, Philips Danmark A/S, telefon 33 29 35 36 eller e-mail: erling.madsen@philips.com Uddybende datamateriale fra undersøgelsen og udlån af produkter til test: Cathrine Wahl, Geelmuyden.Kiese, telefon 33 95 96 97 eller e-mail: cwa@geelmuyden-kiese.dk Om Philips Royal Philips Electronics of the Netherlands er et vidtspændende firma inden for helse og velvære, der fokuserer på at forbedre menneskers liv gennem relevante nyskabelser. Som verdensleder inden for healthcare, livsstil og belysning, integrerer Philips teknologi og design i løsninger med mennesket i centrum, baseret på grundlæggende viden om forbrugerne og vores slogan og arbejdsmetode ”sense and simplicity”. Hovedkontoret ligger i Holland og Philips har cirka 118.000 ansatte i flere end 60 lande. Med en årsomsætning på ca. 26 milliarder euro i 2008 er koncernen markedsførende inden for hjertebehandling, akutbehandling og hjemmepleje, energieffektive belysningsløsninger og nye belysningsapplikationer, samt livsstilsprodukter der skaber velvære og glæde. Philips har således en stærk førerposition inden for FlatTV, shaving og grooming til mænd, bærbar underholdning og tandpleje. Nyheder fra og informationer om Philips findes på www.philips.com/newscenter, www.philips.dk og http://socialmedianewsroom.philips.dk