Slut med at misse en telefonsamtale mens du lytter til favoritmusikken

Philips GoGear Luxe på 21 gram giver dig fuld styr på musik og mobil

Hænder det at du misser en samtale på din mobil? Så er du ikke ene om det, for 88 procent af befolkningen gør dig selskab.

Typisk gemmer mænd mobilen i bukselommen og kvinder i håndtasken - men trods denne nærhed er det altså næsten ni ud af ti, som ikke får svaret eller slet ikke hører mobilen ringe.

Problemet kan nu løses af Philips GoGear Luxe, mp3-afspilleren med Bluetooth® som kan kobles til mobilen, så du nemt kan skifte mellem
musik og samtale blot med et enkelt klik. Desuden er GoGear Luxe forsynet med nummerviser, så du kan se, hvem der ringer.

Af de 88 procent som misser samtaler, så angiver næsten 1/3 at de misser tre eller flere samtaler hver dag! fremgår det af en pilotundersøgelse, som Philips har fået gennemført i samarbejde med Smartson.

- Undersøgelsen viser også at det er brugervenlighed og lydkvalitet, som afgør valget af mp3-afspiller. Med GoGear Luxe's fine egenskaber har vi opfyldt disse kriterier – og så er den tillige smart indpakket i et ”smykkeskrin”, fortæller Product Promotor Kim Johansen, Philips.

Designet får den til at virke som accessory - delikat, stilrent design og en vægt på blot 21 gram!

Betjeningen er særdeles enkel: Træk og slip musik og data over på den - helt uden software. En opladning giver op til fire timers taletid eller op til ti timers afspilning af mp3, WMA samt fm-radio, og der er 100 timers standby-tid – alt afhængig af indstillingen. Og de to gigabyte giver plads til masser af din yndlingsmusik.

- For at give den perfekte lyd er den forsynet med Philips’ nye lydforbedringsteknologi FullSound som giver denne lille mp3-afspiller lyd i cd-kvalitet. FullSound bringer lyddetaljerne tilbage i komprimeret musik og gør musikken markant bedre og fyldigere, så du får en virkelig intens lydoplevelse, forklarer Kim Johansen.

Philips GoGear SA2446BT. Vejledende udsalgspris 999 kroner.

Product Promotor Kim Johansen, tlf. 33 29 35 72 - e-post: kim.johansen@philips.com

Pressekontakt Erling Madsen, tlf. 33 29 35 36 - e-post: erling.madsen@philips.com

Faktablade, foto, softwareopdatering, fejlsøgning m.m.:

Philips Kundeservice tlf. 35 25 87 59