Philips 55” – Europas bedste TV-køb!

Brancheorganisationen EISA, European Imaging and Sound Association har valgt Philips 55PUS7600 som Europas bedste TV-køb.

Juryen, som består af eksperter fra branchen, faldt først og fremmest for måden hvorpå Philips er lykkedes med at kombinere billed- og lydkvalitet med et moderne operativsystem og flot design til en særdeles konkurrencedygtig pris.

7600-serien, som er en af Philips´ mere avancerede Smart TV-modeller, lanceres i efteråret 2015. Det er et Androidbaseret TV og væsentlig mere kraftfuld og hurtigere sammenlignet med tidligere generationer af Smart TV. Seneste udgave af Android TV giver kompabilitet med de mest udbredte media-apps og net tjenester. Philips 7600 har 3-sidet Ambilight, stemmestyret funktioner, dobbelttunere samt alle de mest væsentlige tjenester og funktioner, som et TV bør indeholde i et moderne og trådløst hjem i 2015.

Juryens udtalelse i sin helhed:

”At have lykkedes med at kombinere udmærket billedkvalitet, god lyd og et moderne smart-TV operativ system i et attraktivt design er en bedrift, især når prisen er lav. Alligevel er det netop dét, som Philips har gjort med 55PUS7600. Dette 55” TV har effektiv Pixel Precise UHD opskalering, god skarphed i bevægelser takket være Perfect Natural Motion og HDMI 2.0-tilslutninger til dit fremtidige UHD-materiale. 3-sidet Ambilight forbedrer seeroplevelsen med det matchende lys i forhold til billedet og Philips’ højtalerteknik giver imponerende bas gengivelse fra skærmens tynde ramme. Android TV, som anvender Quad Core-processor, åbner op for en hel verden af underholdning. Et velkonstrueret allround-TV.”

Vejl. udsalgspris på 55PUS7600 er 14.999 kr. 7600-serien kommer også i 48” og 65”.

Yderligere information:

For mer informasjon: