Viaplay-app nu på Philips Android TV

Viaplay, som er Nordens førende streamingudbyder af tv-serier, film, livesport og børneprogrammer, er nu klar med en app til Philips Android TV™, og den virker på modeller fra 2015 og fremefter.

- Det er dejligt, at Viaplay kan se fordelene ved Android TV og derfor lancerer app’en til denne platform. Vi har i et stykke tid fået forespørgsler fra forbrugerne, så vi er glade for at vi nu kan tilbyde denne underholdningspakke, siger Henrik Kyhl, som er nordisk chef for Philips TV.

Det er nemt at få adgang til al indholdet: Gå i Google Play og søg efter Viaplay: Installer app’en, som automatisk lægger sig på App-hylden i menuen/-oversigten.

Hovedparten af Philips Smart TV bruger Googles Android TV-platform, som er den førende Smart TV-platform i verden med tusindvis af apps i Google Play Store. Philips Android TV har derudover også den unikke baggrundsbelysning Ambilight, som projicerer skærmens farver op på bagvæggen. Det giver en større TV-oplevelse samtidig med, at det gør det mindre anstrengende for øjnene at se tv.

I februar og marts fejrer Viaplay og Philips TV den nye app ved at forbrugere, som køber et Philips Android TV med  Ambilight, får et gratis abonnement i seks måneder til Viaplay Film & Serier.

Pressekontakt:
Erling Madsen
philipstv@ajourpress.dk

Teknisk ekspertise:
Mads Neumann Olsson
mads.neumann@tpv-tech.com

Billeder og flere informationer hér.
Læs om Philips TV hér

Om PHILIPS TV by TP Vision

TP Vision er en dedikeret tv-aktør inden for visuel digital underholdning. TP Vision koncentrerer sig om udvikling, produktion og markedsføring af tv-apparater, der bærer Philips-varemærket, i Europa, Rusland, Mellemøsten, Brasilien, Argentina, Uruguay, Paraguay og udvalgte lande i Asien/Stillehavsområdet.

Det gør vi ved at kombinere vores designekspertise og innovative Philips tv-arv med den uovertrufne driftspræstation, fleksibilitet og hastighed, der er karakteristisk for TPV Technology.

Med denne kombination og stærke egenskaber bringer vi tv-apparater af høj kvalitet til markedet: Smarte og letanvendelige med sofistikerede stilistiske præg som nye materialer og »slim« design. Vi er engagerede i at skabe produkter, som giver forbrugerne en overlegen tv-oplevelse. Med Philips tv’er er TP Vision globalt førende på hospitality-markedet. TP Vision er baseret i Amsterdam i Nederlandene og er eksklusiv licenshaver af Philips tv-mærket i de ovennævnte lande. TP Vision er ejet af TPV Technology, som har hovedkvarter i Taiwan, og som er verdens førende producent af monitorer og LCD TV. TP Vision har tæt ved 2.000 ansatte rundt om i verden. www.tpvision.com

Android, Google, Google Play og andre navne/mærker er varemærker, som tilhører Google Inc.