Mats Johansson konstitueret som administrerende direktør i PostNord Logistics

Mats Johansson blev i   dag konstitueret som administrerende direktør i PostNord Logistics AB og chef for forretningsområdet Logistik. Mats tiltræder den 1. januar 2014, hvor den nuværende chef Henrik Höjsgaard forlader sin  stilling  for at blive administrerende direktør f o r Proffice. Der arbejdes på at rekruttere en ny administrerende direktør efter Henrik Höjsgaard. Mats Johansson er i dag chef for Finance & Operations i forretningsområdet Logistik.

Informationerne følger de retningsliner, som PostNord AB skal følge for offentliggørelse i henhold til loven om værdipapirer og/eller loven om finansielle instrumenter. Informationerne indleveres til offentliggørelse d. 3. december 2013.

PostNord  tilbyder kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Koncernen havde i 2012 en omsætning på SEK 39 mia. og 40.000 medarbejdere. Vi møder vores kunder under varemærkerne Posten, Post Danmark, PostNord Logistics og Strålfors. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med koncernkontor i Solna i Sverige. www.postnord.com

Om os

Vi leverer! PostNord er den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens kommunikation, e-handel, distribution og logistik i Norden. I 2015 havde koncernen 35.000 medarbejdere og en omsætning på ca. 40 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna. Besøg os på www.postnord.com