Tim Jørnsen bliver chef for forretningsområdet eCommerce & Logistics

Tim Jørnsen bliver fra 1. januar 2017 chef for PostNords forretningsområde eCommerce & Logistics og medlem af PostNords koncernledelse, Group Executive Team. Tim Jørnsen har siden juli været konstitueret chef for forretningsområdet og tidligere chef for Product Management i forretningsområdet.

Ved yderligere spørgsmål kontakt: PostNord pressetelefon Danmark, tlf. 33 61 60 01
Kontaktperson: Emma Riblom. PostNord Group AB er forpligtet til at offentliggøre disse oplysninger iflg. EU's forordning om markedsmisbrug. Oplysningerne blev offentliggjort af ovennævnte kontaktperson den 12 december 2016 kl. 12.00 CET.

Vi leverer! PostNord er den førende leverandør af kommunikations- og logistikløsninger til, fra og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens kommunikation, e-handel, distribution og logistik i Norden. I 2015 havde koncernen 35.000 medarbejdere og en omsætning på ca. 40 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna. Besøg os på www.postnord.com