Puzzel ekspanderer til Finland

Report this content

Fra og med årsskiftet 2018 åbner norske Puzzel (tidligere Intelecoms kontaktcenterenhed) sit første kontor i Finland og dækker dermed hele Norden med sit cloudbaserede kontaktcenterkoncept.

Udvidelsen er en direkte konsekvens af, at If, Nordens og Baltikums største kontaktcenter, i fjor valgte at bygge et fuldt cloudbaseret nordisk kontaktcenter med en multikanalsløsning fra Puzzel. Det bliver Europas hidtil største cloudbaserede kontaktcenter. Løsningen som Puzzel leverer til If omfatter telefoni, web-chat, Facebook, e-task (f.eks. e-task i CRM) og SMS.

”Vores nye finske datterselskab komplementerer vores 150 medarbejdere i det øvrige Europa. Når If vælger os som leverandør for hele den Nordiske region, er det et bevis på, at vi har det der skal til for at kunne hjælpe så stor og avanceret en organisation med at bygge kontaktcenterløsninger i mange forskellige geografiske områder”, siger Børge Astrup, CEO i Puzzel.

Puzzel tilbyder digitale, cloudbaserede værktøjer der forbedrer kundekontakten. Med smidige og dynamiske kontaktcenter- og betalingsløsninger får organisationer mulighed for at føre dialog med deres kunder via telefon, web-chat, e-mail, sociale medier og robot-tjenester. Noget som efterspørges ofte i markedet.

”Det er virkelig spændende, at vi med ekspansionen i Finland dækker hele Norden! Vores løsninger egner sig i den grad til adskilt geografi. Næsten alle virksomheder kan gøre brug af vores løsninger fordi de er lette at installere, og de er skalerbare og fleksible. Samtidig kan de integreres med praktisk talt al eksisterende teknologi som er nødvendig i kontaktcenteret”, siger Gunnar Aasen, Vice President Sales og ansvarlig for det finske kontor.

Puzzels nye kontor ligger centralt i Helsinki og antallet af medarbejdere vil øges i takt med behovet.

For mere information om Puzzel og den komplette løsningsportefølje, besøg www.puzzel.dk, eller kontakt:

Gunnar Aasen, Vice President Sales Nordics
Mobil +47 93466041 eller kontor +47 21 89 89 89
Email: gunnar.aasen@puzzel.com

Om Puzzel

Puzzel (tidligere Intelecom) er en af Europas førende leverandører af kontaktcenterløsninger. Virksomheden har over 20 års erfaring og er en af de første til at udvikle cloudbaserede kontaktcenterløsninger. Puzzel tilbyder også mobile beskedservices og interaktive betalingsløsninger samt en fleksibel platform til alle typer af håndtering af kundeinteraktion. Med denne produktportefølje imødekommer Puzzel de aktuelle behov for omnikanalløsninger i mobile kontaktcentermiljøer.

Puzzel kan tilpasses, så alt fra en til flere tusinde agenter kan betjene sine kunder på en valgfri enhed overalt og med smidig integration til alle tænkelige applikationer.

Tags:

Citater