Kom til kulturnat hos Radikale Venstre på Borgen

På fredag inviterer Radikale Venstre indenfor på Christiansborg under den københavnske kulturnat. Her har du blandt andet mulighed for at speed-date radikale ministre og snakke med radikale folketingsmedlemmer. Du kan også quizze og lave din egen badge, mens de små boltrer sig i børnehjørnet.

Fredag den 14. oktober åbner Christiansborg dørene for kulturnatten i København. Her kan du gæste Radikale Venstre i det historiske Grundlovsværelse, hvor du blandt andet kan møde radikale ministre og folketingsmedlemmer.

Aftenen byder på speed-dating, hvor du har mulighed for at snakke med blandt andet minister for ligestilling og kirke, Manu Sareen, økonomi- og indenrigsminister, Margrethe Vestager eller uddannelsesminister, Morten Østergaard.

Du kan også quizze i paratviden om radikale folketingsmedlemmer og vinde spændende præmier. Samtidig kan du lave din egen badge, mens ungerne boltrer sig i børnehjørnet.

Radikale Venstre glæder sig til at se dig på Christiansborg fredag den 14. oktober fra klokken 18.00 til 24.00.

Mere info: Sekretær Gitte Neergaard, rvgine@ft.dk