Margrethe Vestager deltager i Red Barnets landsindsamling søndag

Når Red Barnet på søndag samler ind i hele landet, tager Margrethe Vestager, sammen med mange andre danskere, del i landsindsamlingen. Partilederen samler ind i Birkerød og pressen er velkommen.

Selvom valgkampen raser derudaf, afsætter partiformanden en eftermiddag til at række ud med indsamlingsbøssen. Indsamlingen går til de hungersramte børn på Afrikas Horn.

Margrethe Vestager samler ind på Nordsjælland og håber, at den resulterer i et godt økonomisk bidrag til de allermest trængte børn.

Margrethes indsamling begynder kl.11 ved posthuset i Birkerød, og hun vil rasle i følgende gader i Birkerød: Rolighedsvej, Birkevej, Skolevej og Jakob Knudsens Vej.

Pressen er velkommen.

For yderligere oplysninger: Anne Sophie Hjort, 2962 1106