Marie-Louise Andreassen indtræder i den radikale gruppe

Førstesuppleanten fra Københavns Omegns storkreds, Marie-Louise Andreassen, erstatter Nadeem Farooq i den radikale gruppe de kommende tre uger. Nadeem er rejst til New York til FN’s generalforsamling.

Mens Nadeem Farooq er bortrejst til FN’s generalforsamling, er Marie-Louise Andreassen indkaldt som stedfortræder og vil varetage Farooqs ordførerskaber som skatteordfører og arbejdsmarkedsordfører.

Marie-Louise Andreassen bor til dagligt i Charlottenlund og er medlem af Kommunalbestyrelsen i Gentofte Kommune. En post hun har bestridt i knap 10 år, hvoraf de otte har været som viceborgmester.

Yderligere kommentarer: Marie-Louise Andreassen, 2040 5194