R: Klaus Bondam ønskes tillykke med nyt job

Radikale Venstres Beskæftigelses- og Integrationsborgmester i Københavns Kommune, Klaus Bondam, forlader 1. januar sit job til fordel for en stilling som institutleder på Det Danske Kulturinstitut i Bruxelles.

”Jeg ønsker først og fremmest Klaus tillykke med det spændende job som institutleder i Det Danske Kulturinstitut for Benelux-landene og den nye base i Bruxelles,” siger Margrethe Vestager.

”Med Klaus’ baggrund og erfaring fra kulturmiljøet, hans politiske erfaring og det internationale arbejde i bagagen er jeg sikker på, at han vil blive til stor gavn for instituttet og dermed for dansk kultur i udlandet og i det hele taget,” siger Margrethe Vestager.

Yderligere kommentarer: Margrethe Vestager, 3337 4707