R: Stort tillykke og tak til Jesper Gronenberg

Radikale Venstres sekretariatschef, Jesper Gronenberg, har i dag valgt at takke ja til et job som afdelingsdirektør for Public Affairs hos TDC. Det betyder samtidig, at han forlader Radikale Venstres administration den 1. januar næste år.

"Jesper Gronenberg har været kæmpe aktiv for Radikale Venstre de sidste knap fem år, hvor han som øverste leder har navigeret det radikale sekretariat med sikker og kyndig hånd. Derfor er jeg ked af at miste en betroet medarbejder og god ven, mens jeg samtidig ønsker ham alt muligt held og lykke med hans fremtidige job," siger Margrethe Vestager, gruppeformand for Radikale Venstre.

Jesper Gronenberg forlader jobbet hos Radikale Venstres med udgangen af december  i år.

Yderligere kommentarer: Margrethe Vestager, 3337 4707