R: Tillykke til Anna Mee Allerslev

I dag er det blevet annonceret, at Radikale Venstres gruppe i Københavns Borgerrepræsentation har valgt Anna Mee Allerslev som ny beskæftigelses- og integrationsborgmester. Margrethe Vestager, formanden for Radikale Venstres folketingsgruppe, ønsker tillykke til den nye borgmester.

”Jeg er overbevist om, at Anna Mee Allerslev bliver en rigtig god og kompetent borgmester, som med sædvanlig ildhu vil engagere sig i arbejdet for en effektiv og værdig beskæftigelses- og integrationspolitik i København. Jeg kender Anna som en dybt seriøs og hårdtarbejdende politiker med hjertet på rette sted, og jeg er sikker på, at det også er sådan, københavnerne og de ansatte i Beskæftigelses- og integrationsforvaltningen vil komme til at kende hende,” siger Margrethe Vestager.

Yderligere kommentarer: Margrethe Vestager 3337 4707