R: Velkommen til landsmøde 2011

Radikale Venstre byder velkommen til det årlige landsmøde, som traditionen tro holdes på Hotel Nyborg Strand. Godt 500 delegerede deltager i mødet, som i år står i valgkampens tegn.

Så er startskuddet lydt til Radikale Venstres landsmøde 2011. På grund af den igangværende valgkamp er landsmødet i år kogt ned til én dag fyldt med politisk debat, afstemninger og taler.

Blandt andet vil Radikale Venstres leder Margrethe Vestager samt landformand Klaus Frandsen holde tale.

Omdrejningspunktet for landsmødet vil i år være valgkampen med sloganet ”Tag ansvar” som overskrift. Her bliver sat fokus på Radikale Venstres tre mærkesager i valgkampen, nemlig økonomi, udlændinge og uddannelse med budskaberne:

• Vi lytter. Også til økonomer.
  • Vi stoler. Også på udlændinge.
  • Vi tror. Også på lærerne.

Yderligere oplysninger: Pressemedarbejder Andreas Hemmeth, 6162 5300