Radikal valgturne dag 12: Margrethe Vestager ser på uddannelse i Herning

Radikale Venstre er med formand Margrethe Vestager i spidsen på vej rundt i landet i en farvestrålende valgbus for at møde vælgerne ansigt til ansigt. Tirsdag d. 6. september er turen nået til Herning. Journalister er velkomne til at tage med rundt.

Uddannelse er en mærkesag for Radikale Venstre i valgkampen. For at sætte fokus på dette ruller Radikale Venstres valgbus tirsdag eftermiddag op foran Herningsholm Erhvervsskole, hvor Margrethe Vestager og folketingskandidat Andreas Steenberg vil møde elever og lærere. Efterfølgende kører bussen til Sønderagerskolen, hvor Margrethe Vestager vil hædre en lærer, som ifølge eleverne har gjort en forskel. Dagen slutter på Lær Dansk, som underviser udlændinge i det danske sprog.

Nyttige oplysninger:

• Besøget på Herningsholm Erhvervsskole foregår kl. 12.20-13.10, Lillelundvej 21, 7400 Herning
  • Besøget på Sønderagerskolen foregår kl. 13.20-14.00 på Tjaikofskisvej 3, Herning
  • Besøget på Lær Dansk foregår kl. 14.10 -15.30, Herning Centret, Merkurvej, Herning

Der tages forbehold for ændringer i programmet.

For yderligere oplysninger: kampagnemedarbejder Jesper Boe Jensen 6162 5981, rvjebj@ft.dk