Radikal valgturne dag 15: Margrethe Vestager besøger Aalborg, Løkken og Hjørring

Radikale Venstre er med formand Margrethe Vestager i spidsen på vej rundt i landet i en farvestrålende valgbus for at møde vælgerne ansigt til ansigt. Fredag d. 9. september er turen nået til Nordjylland. Journalister er velkomne til at tage med rundt.

Aalborg

Fredag formiddag ruller den radikale valgbus ind i Aalborg, hvor Margrethe Vestager vil besøge den socialøkonomiske virksomhed Huset Venture, som vil fortælle om, hvordan man skaber rummelighed på arbejdsmarkedet.

Løkken

Uddannelse er en mærkesag for Radikale Venstre i valgkampen. Derfor kører valgbussen fredag middag til Vittrup Efterskole, hvor Margrethe Vestager vil møde eleverne og svare på deres velforberedte spørgsmål.

Hjørring

Radikale Venstre har store ambitioner for folkeskolen. For at sætte fokus på dette kommer valgbussen fredag eftermiddag til Hjørring, hvor Margrethe Vestager sammen med folketingsmedlem Marianne Jelved og en række andre lokale folketingskandidater vil besøge Lundergårdskolen.

Efterfølgende går Margrethe Vestager, folketingskandidater og en masse radikale frivillige ned i Hjørring centrum, hvor de vil dele valgmateriale ud og tage en snak med de forbipasserende.

Nyttige oplysninger:

• Besøget i Huset Venture foregår kl. 10.15-11-15, Bouet Møllevej 16, 9400 Nørresundby
  • Besøget på Vittrup Efterskole foregår: kl. 12.15-13.00, Børglum Klostervej 84, 9480 Løkken
  • Besøget på Lundergårdskolen foregår kl. 13.15-14.15, Nordens Allé 15, 9800 Hjørring
  • Uddeling af valgmateriale på gågaden i Hjørring foregår fra kl. 14.30 med udgangspunkt i Sct. Olai Plads

Der tages forbehold for ændringer i programmet.

For yderligere oplysninger: kampagnemedarbejder Jesper Boe Jensen, tlf. 6162 5981, rvjebj@ft.dk