Radikal valgturne dag 16: Radikale Venstres valgbus besøger Aalborg

Radikale Venstre er på vej rundt i landet i en farvestrålende valgbus for at møde vælgerne ansigt til ansigt. Lørdag d. 10. september er turen nået til Nordjylland. Journalister er velkomne til at deltage.

Lørdag d. 10. september ruller Radikale Venstres valgbus op foran Aalborg Storcenter. Her vil folketingsmedlem Marianne Jelved samt en række andre lokale radikale folketingskandidater og frivillige dele valgmateriale ud til vælgerne og tage en snak med aalborgenserne om, hvad de gerne vil have, der sættes fokus på i valgkampen.

Nyttige oplysninger:

• Arrangementet foregår kl. 9-13 foran Aalborg Storcenter, Hobrovej 452, 9200 Aalborg SV

Der tages forbehold for ændringer i programmet.

For yderligere oplysninger: kampagnemedarbejder Jesper Boe Jensen, 6162 5981, rvjebj@ft.dk