Radikal valgturne dag 2: Margrethe Vestager tager en snak med Vollsmoses beboere

Under valgkampen tager Radikale Venstre rundt i hele landet for at møde danskerne. I dag går turen til Vollsmose.

Radikale Venstre kæmper for en værdig udlændingepolitik og en ordentlig integration. Derfor kører Radikale Venstre til Vollsmose i det nordøstlige Odense, et område som ofte bliver udråbt til ”ghetto”. Her har en række radikale folketingskandidater og frivillige brugt fredagen på at hænge valgplakater op og uddele valgmateriale. Sammen med den radikale formand Margrethe Vestager og afgående MF'er Niels Helveg Petersen vil de nu tage en snak og udveksle ideer med områdets beboere.

Nyttige oplysninger:

• Besøget foregår kl. 12.30 – kl. 14 i Vollsmose, Odense
  • Kontaktperson: Thorkild K. Maarbjerg, Formand for Odense Radikale Venstre og Storkreds Fyns Radikale Venstre, tlf. 2320 1114
  • Radikale Venstres boligpolitik: Ghettopolitik der virker

Der tages forbehold for ændringer i programmet.

For yderligere oplysninger: kampagnemedarbejder Jesper Boe Jensen, 6162 5981