Radikal valgturne dag 9: Margrethe Vestager inviterer på løbetur i Aarhus

Radikale Venstre er på vej rundt i landet i en farvestrålende valgbus for at møde vælgerne ansigt til ansigt. Lørdag d. 3. september er turen nået til Aarhus. Journalister er velkomne til at tage med rundt.

Lørdag formiddag kører Radikale Venstres valgbus til Aarhus, hvor den står på bolsjer, balloner og valgfoldere i massevis, når Margrethe Vestager, den radikale næstformand Morten Østergaard samt de tre andre aarhuskandidater Kåre Albrechtsen, Henriette Sandager og Liv Holm Andersen går på gaden i Aarhus centrum for at møde vælgerne.

Kl. 12 inviterer Radikale Venstre alle løbeglade aarhusianere uanset partifarve til løbeturen ”Vi løber fremtiden i møde”. Turen går ud til den maleriske træbådshavn, op igennem det grønne Risskov, det hyggelige Trøjborg, gennem Universitetsparken og ned til midtbyen. Ruten er på små fem kilometer. Margrethe Vestager, Morten Østergaard og de øvrige radikale deltager. Gående er også velkomne. Der vil være vand og kaffe til alle.

Nyttige oplysninger:

• Margrethe Vestager, Morten Østergaard og de øvrige radikale deler valgmateriale ud i Aarhus centrum med udgangspunkt i Rosensgade 24, fra kl. 10-12
  • Løbeturen foregår fra kl. 12-13 med startpunkt foran Aarhus Domkirke
  • Kontaktperson: Formand for Aarhus Radikale Vælgerforening, Sander Jensen: 3028 8442

Der tages forbehold for ændringer i programmet.

For yderligere oplysninger: kampagnemedarbejder Jesper Boe Jensen, tlf. 6162 5981, rvjebj@ft.dk