Radikale Venstre holder pressemøde kl.14.30 hos Danske Design Center

Statsministeren har udskrevet valg. Margrethe Vestager skyder Radikale Venstres valgkamp i gang på et pressemøde i dag, fredag, kl.14.30. Pressehenvendelser under hele valgkampen foregår på en døgnåben telefon på 3337 4765.

Radikale Venstre er klar til valg og vil under valgkampen fokusere på de tre hovedtemaer; udlændinge, økonomi og uddannelse. I løbet af valgkampen vil Radikale Venstre - med Margrethe Vestager i spidsen - rejse rundt i Danmark og besøge steder med udgangspunkt i de tre temaer.

Radikale Venstres valgkamp bliver skudt i gang kl. 14.30 i dag hos Dansk Design Center på et pressemøde. Pressen er velkommen og der vil være mulighed for 1-1-interviews efter pressemødet.

Dansk Design Center
H.C. Andersens Boulevard 27
Tlf.: 33 69 33 69

For pressehenvendelser under hele valgkampen har Radikale Venstre oprettet en pressetelefon, der vil være bemandet i døgndrift for henvendelser. Telefonnummeret er: 3337 4765.

Yderligere oplysninger hos pressemedarbejder Andreas Hemmeth; 6162 5300.