25 års jubilæum i RAMBØLL

25 års jubilæum i RAMBØLL RAMBØLLs administrerende direktør, Flemming Bligaard Pedersen, har 10. januar 2002 været ansat i virksomheden i 25 år. Flemming Bligaard Pedersen er civilingeniør og lic.techn. fra DTU. Efter 5 år hos RAMBØLL i København - bl.a. som leder af afdelingen for stål- og offshorekonstruktioner - blev han udnævnt til direktør for RAMBØLLs Århus-distrikt, hvorfra han for10 år siden hentet tilbage til København, denne gang som administrerende direktør og chef for RAMBØLL Gruppen. I de 25 år er virksomheden vokset fra at være Rambøll & Hannemann med 325 medarbejdere til dagens RAMBØLL med 2000 medarbejdere. Virksomhedens oprindelige værdigrundlag er bevaret og har været udgangspunktet for det værdibaserede koncept for holistisk ledelse, som Flemming Bligaard Pedersen har udviklet og brugt til at virkeliggøre sin vision om RAMBØLL som en fremtidsorienteret, international rådgivervirksomhed. Flemming Bligaard Pedersen har i årenes løb beklædt en række bestyrelses- og tillidsposter, senest som formand for F.R.I - Foreningen af Rådgivende Ingeniører. Jubilæet fejres med en reception torsdag den 10. januar kl. 15-17 hos RAMBØLL, Bredevej 2A, Virum. Click here to view pictures: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=16441 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/03/20020103BIT00180/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/03/20020103BIT00180/bit0002.pdf

Abboner