40 års jubilæum og pension

40 års jubilæum og pension Torsdag den 31. januar har civilingeniør Jørgen Leisner 40 års jubilæum hos RAMBØLL og fratræder herefter for at gå på pension. Jørgen Leisner har gennem de 40 år ydet væsentlige bidrag til RAMBØLLs internationalisering. Dels har han personligt ledet en lang række af firmaets markante opgaver i udlandet, i flæng kan nævnes store opgaver i Tunesien, Algeriet, Syrien, Thailand og senest i Rusland; dels har han som leder af RAMBØLLs samlede udlandsaktiviteter i perioden 1986-1994 været drivkraften i den store stigning i RAMBØLLs udlandsomsætning, der fandt sted i disse år. RAMBØLL markerer jubilæet med en reception den 31. januar fra kl. 15-17 på Bredevej 2A i Virum. Privatadresse: Jørgen Leisner Fredsvej 14 2840 Holte Yderlige oplysninger: Civilingeniør Jørgen Leisner, 4598 6050 Click here to view pictures: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=16641 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/21/20020117BIT00820/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/21/20020117BIT00820/bit0002.pdf

Abboner