Rezidor styrker Business Development i Norden

The Rezidor Hotel Group, som blandt andet driver hotelkæderne Radisson SAS og Park Inn, har ansat Lotten Fowler som Business Development Director for Norden. Med hendes ansættelse styrkes holdet for forretningsudvikling, som har æren for Rezidors hurtige vækst.

Lotten kommer fra Worldhotels, hvor hun har været salgsansvarlig for Norden, Baltikum og Rusland. Hun har desuden en fortid hos American Express Travel, hvor hun har arbejdet som produktchef for hotelsegmentet.

Lotten får base i Stockholm, mens det meste af det øvrige team er placeret på hovedkontoret i Bryssel.

Rezidor har på nuværende tidspunkt syv projekter undervejs i Skandinavien: To Park Inn og to Radisson SAS i Norge samt tre Park Inn i Sverige. Af disse kan nævnes Park Inn Stockholm Waterfront og Stockholm Congress Centre, som placerer Stockholm på landkortet over verdens førende kongresbyer, mens Radisson SAS Hotel i det norske ski- og naturparadis Trysil bliver et førsteklasses resort på verdensplan. Nogle af de øvrige projekter inkluderer blandt andet et Park Inn ved World Trade Centre i Malmø samt et Park Inn i centrum af Oslo.