Dagrofa S-Engros Odense er Årets Butik

’’Hårdt arbejde giver høj bundlinje’’, ’’Det stærkeste lederteam i kæden’’ og ’’Inspirerende og salgsklar butik’’. Med udgangspunkt i disse argumenter blev Dagrofa S-Engros i Odense den suveræne vinder af titlen som Årets Butik 2014.

Hvert år kårer Dagrofa S-Engros den af engroskædens 30 butikker, som har klaret sig bedst i det forgange år til Årets Butik. Vinderen findes ved, at alle medarbejdere i kæden stemmer på den butik, som har fortjent prisen og begrunder deres svar.

I år kunne kædedirektør Peter Ryhmer løfte sløret for, at sejren og den fornemme pokal gik til kædens største cateringbutik, Odense, som også tog pokalen i 2003.

”Der har i 2014 ikke været nogle over, eller nogle ved siden af Odense. Butikken arbejder yderst professionelt med virksomhedens kerneværdier vinderkultur, kundefokus og ansvarlighed. Odense har samtidig en meget flot udvikling i salget til restauranter, diner transportable og andre cateringkunder, og udnytter derfor mulighederne for vækst optimalt”, fortæller Peter Ryhmer, som er spændt på at følge butikkens udvikling i 2015.

Baggrunden for valget af netop Odense skal ikke kun findes i butikkens flotte resultater. ’’Butikken formår også at fejre alle de små og gode øjeblikke, medarbejderne er gode til at rose og er altid hurtige og konstruktive ved henvendelser – butikken er kort og godt en super kollega’’, lyder det i begrundelsen.

I spidsen for butikken står butikschef Eva Larsen og souschef Jes Lorensen, som begge er meget beærede over titlen. Eva Larsen understreger, at det er en stor cadeau til butikken, at kædens andre butikker også synes, det er rigtigt – det butikken gør. Butikschefen fortæller også, at sejren ikke var kommet i hus uden hendes dygtige medarbejdere, som udgør et stærkt team.

For yderligere information kontakt:

Kædedirektør i Dagrofa S-Engros, Peter Ryhmer på tlf. 20 22 20 60

Fakta:

Om Dagrofa S-Engros

Dagrofa S-Engros er Danmarks største Cash & Carry grossist med 30 engrosbutikker centralt placeret over hele landet.  Cash & Carry betyder, at kunderne selv finder varerne i butikken og betaler kontant ved kassen. Dagrofa S-Engros har 530 medarbejdere og en årlig omsætning på ca. 2,6 mia. kr. Dagrofa S-Engros er 100% ejet af Dagrofa koncernen, der har en årlig omsætning på ca. 19 mia. kr. og godt 7.000 ansatte. Læs mere på www.s-engros.dk.