KIWI hovedsponsor hos UCN

Som ny hovedsponsor indgår discountkæden KIWI samarbejde med University College Nordjylland om velkomstpakker til de ca. 4.000 nye studerende, der snart tager hul på studiestart.

Discountkæden KIWI går nu sammen med University College Nordjylland (UCN) om årets velkomstpakker til de godt 4.000 nye studerende, der i år starter uddannelse i Hjørring, Thisted og Aalborg.

Velkomstpakkerne har snart to år på bagen og blev introduceret for at byde de nye studerende godt velkommen. De indeholder forskellige praktiske sager, som gør studiestarten lidt lettere. I år også et KIWIkort til discountkædens butikker, som bl.a. gør al økologi billigere. Dertil kommer en blanket, der giver de studerende et stærkt engangstilbud i KIWIs butikker.

”For studerende er studietiden typisk en periode med masser oplevelser, men også relativt få penge på hånden. Så det handler om at strække budgettet så langt som muligt. Her kan vi i KIWI yde et beskedent bidrag til at gøre dagligdagens indkøb billigere. Derfor har vi set en god mulighed i at gå sammen med UCN om deres gode initiativ over for de nye studerende,” siger Carsten Hansen, Kædedirektør i KIWI Danmark.

KIWI har 13 butikker i Nordjylland. Her findes discountsektorens største varesortiment og et stort udvalg af ferskvarer samt frugt og grønt i højeste kvalitet. Endelig får kunder i KIWI mulighed for at få særligt stærke tilbud og gode rabatter med kædens loyalitetskoncept, KIWIkort. Kortet udleveres gratis i butikkerne, men fås også som app til både iPhone og Android telefoner.

Kontakt, Kædedirektør i KIWI Danmark A/S, Carsten Hansen, M: 2541 2650.

Om KIWI

KIWI er danskernes nye, lokale discountbutik. I dag findes 104 KIWI-butikker i Danmark. De første butikker åbnede i 2008 i Jylland og på Fyn. Virksomheden er ejet af Dagrofa og beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere i Danmark. KIWI tilbyder discountsektorens største udvalg af varer i fast sortiment - alle til discountpris. Som et særligt tilbud i discountmarkedet har KIWI et fordelsprogram med KIWIkort. Kortet giver bl.a. 10 pct. rabat på al økologi og hver 4. pakke Libero-bleer gratis. Læs mere: www.kiwi.dk.