Betal flybilletter hos SAS med et klik

Nu udvider SAS betalingsmulighederne for sine kunder ved at tilbyde PayPal One Touch. Det betyder, at SAS kunder kan vælge den løsning, som passer dem bedst: bankkort, kreditkort, direkte betaling, faktura og fra nu PayPal One Touch.

SAS arbejder målrettet på at gøre livet enklere for sine kunder og udvider de digitale betalingsmuligheder. Nu tilbyder SAS kunderne, at de for eksempel kan betale flybilletter, ekstra bagage og loungeadgang via PayPal One Touch. Det betyder, at du nemt og hurtigt med et enkelt klik kan gennemføre et køb uden at skulle indtaste brugernavn, adgangskoder eller betalingsoplysninger.

-       Vi arbejder konstant med at optimere vores salgskanaler for at skabe enkle og fleksible løsninger, der passer vores kunder. Mange er vant til at bruge de såkaldte ”wallet-løsninger”, som for eksempel Paypal, når de handler på nettet, og derfor er jeg glad for at vi i SAS nu også kan tilbyde den betalingsløsning, siger Annelie Nässen, global salgsdirektør i SAS.

Til at begynde med vil PayPal være tilgængelig for kunder i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland og Storbritannien. Og i løbet af kort tid vil Paypal også være tilgængelig som betalingsmulighed i SAS appen.

-       Når man har besluttet sig for at købe noget, skal det være enkelt at gennemføre transaktionen. PayPal One Touch forenkler processen så langt det overhovedet er muligt uden at gå på kompromis med sikkerheden, siger Mårten Barkman, direktør i PayPal Skandinavien.

SAS har digitalt salg i omkring 30 forskellige markeder og investerer meget i at kunne tilbyde lokale betalingsløsninger for at møde kundernes behov. Senest i november 2015 udvidede SAS betalingsmulighederne på det kinesiske marked ved at tilbyde både Alipay og UnionPay til sine kunder i Kina og HongKong. Disse betalingsmuligheder er dominerende på det kinesiske marked.

For yderligere information, kontakt venligst:

SAS presseafdeling +45 32 32 31 35

Læs mere om PayPal på www.paypal.dk og/eller www.paypal-media.com

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.