Chat med SAS når du jagter billetter

SAS Scandinavian Airlines Danmark har åbnet dørene op til chat-support på sas.dk. Med den nye funktion kan kunder få online support inden for 30 sekunder, når de surfer på SAS' hjemmeside.

Chat-supporten er en udvidelse af den allerede eksisterende 'hjælp og kontakt' på sas.dk og betyder, at kunder nu får mulighed for at have en online dialog med SAS, når de er på nettet. Alle hverdage fra klokken 8 til 16 vil chat-supportere fra SAS sidde klar ved tasterne og besvare spørgsmål fra kunder, og allerede inden for 30 sekunder vil kunden kunne forvente at få svar på sit spørgsmål.

"Chat-supporten på sas.dk er en yderligere forbedring af SAS' kundeservice. Den betyder, at vi også på denne måde kan hjælpe vores kunder hurtigt og effektivt, når de har brug for det. Og vi håber, at kunderne vil få stor glæde af den nye funktion," siger Lars Bording, salgs- og marketingdirektør.

SAS Chat-support giver kunden mulighed for at få hjælp, når spørgsmålene melder sig og på den måde bliver hjemmesiden mere personlig.

For yderligere information venligst kontakt:
Lars Bording, salgs- og marketingdirektør: +45 4132 3030

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.