Endnu en miljøpris til SAS

Endnu en miljøpris til SAS I dag, onsdag den 24. oktober 2001, fik SAS prisen for bedste miljøregnskab i Danmark. Prisen blev uddelt af miljø- og energiminister Svend Auken ved en konference om ikke-financielle regnskaber i København. Tidligere i år har SAS modtaget både den svenske og den norske pris for årets bedste miljøregnskab. SAS miljøregnskab er nu blevet nomineret til den europæiske pris "European environmental reporting award". Prisvinderen i denne konkurrence udpeges af ledende europæiske revisionsfirmaer i februar 2002. SAS' prisvindende miljøregnskab kan læses på adressen: http://www.scandinavian.net/company/environment/reports/report2001.asp For yderligere information venligst kontakt SAS miljørådgiver Bjørn Nilsson på telefon: +46 70 997 19 97 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/24/20011024BIT01430/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/24/20011024BIT01430/bit0002.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner