Flyvende start for SAS app

I starten af april lancerede SAS sin app som giver adgang til billetbookning, check-in og sædevalg fra smartphonen. App’en er downloaded over 100.000 gange og har allerede ligget førstepladsen i Appstore. Med app’en fortsætter SAS arbejdet med at udvikle innovative løsninger, som gør rejsen enklere for kunderne.

- Vi er meget glade for den positive feedback vi har fået på app’en, som lige nu er hentet over 100.000 gange. Vi har modtaget meget ros fra kunderne, og det er yderst tilfredsstillende, siger Christina Ericsson, chef for digital salg, SAS.

SAS’ arbejde med at udvikle innovative løsninger stopper ikke ved første version af app’en.

- Vi vil fremover have skarpt fokus på udvikling af digitale tjenester, frem for alt de mobile, som et led i arbejdet med at forenkle rejsen for vores kunder, siger Christina Ericsson.

Ud over muligheden for at booke og købe flyrejser i tre enkle trin indeholder app’en følgende funktioner:

• Check-in og sædevalg
  • Hente aktuelle boardingkort
  • Se status på bookede rejser
  • Betale eller del-betale med EuroBonus-point
  • Se EuroBonus-saldo
  • Se rejseinspiration
  • Se information om passagerrettigheder

App’en er fuldt tilgængelig for alle EuroBonus-medlemmer – lige over 3 millioner mennesker. Ikke-medlemmer kan ansøge om EuroBonus-medlemskab via app’en. Den er gratis at downloade i Appstore og Google Play og findes på alle SAS’ hovedmarkeder. Læs mere: www.sas.dk/app

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.