Kun 5.000,- t/r til Dubai, hvor solen varmer hele vinteren

Den 31. oktober starter SAS med direkte flyvninger fra København til Dubai, en af verdens mest spændende turistdestinationer, hvor der er sol og varme mens Skandinavien har vinter.

Dubai byder på både pulserende storbyliv og afslappet ferieliv; som et New York i ørknen med Asiens strande og Australiens klima.

SAS flyver i vintersæsonen direkte til Dubai tre gange om ugen med start den 31. oktober. Salget af billetter er åbnet nu og det indledes med kampagnepriser, hvor vi fejrer den nye SAS-destination. Prisen er 5.000 kroner t/r incl. skatter og afgifter og der er billetter til kampagnepris hele vintersæsonen, inklusive jul og nytår, frem til 22. marts.

Kampagnebilletterne er til salg på www.sas.dk til og med den 16. september.

SAS flyver til Dubai onsdag, lørdag og søndag. Flyvetiden er seks en halv time.

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.