Meddelelse fra SPP om SAS andel af overkonsolideringen

[REMOVED GRAPHICS]Meddelelse fra SPP om SAS andel af overkonsolideringen SPP har meddelt, at SAS Gruppens andel af overkonsolidering, som nu skal fordeles på virksomhedstilknyttede konti udgør MSEK 2 900. I SAS Gruppens regnskab indgår pensionsforpligtelser, og regnskabet har siden 1996 fulgt International Accounting Standard, hvorved regnskaberne tager hensyn til over- og underdækning af pensionsforpligtelser, uanset hvordan en pensionsordning er finansieret. Dette er også i overensstemmelse med Redovisningsrådets anbefalinger. For yderligere information kontakt venligst Gunnar Reitan, Viceadministrerende direktør og finansdirektør i SAS Gruppen. Telefon: +46 08 797 28 44 Mobil: +46 (0) 709 97 28 44 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00910/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00910/wkr0002.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner