Nu kan du tjene EuroBonus-point på din energiaftale

SAS og Danmarks største andelsejede energi- og fibernetkoncern SEAS-NVE har indgået et strategisk samarbejde omkring SAS’ populære loyalitetsprogram, EuroBonus. Samarbejdet betyder, at både nye- og eksisterende kunder hos SEAS-NVE løbende kan optjene EuroBonus-point, som kan bruges på flyrejser, hotelbesøg, billeje og meget mere.

Nu kan du tjene penge på dit energiselskab. SAS og SEAS-NVE har indgået et samarbejde, der betyder, at du får Eurobonus-point, som du for eksempel kan bruge på flybilletter.

SAS EuroBonus er et af Nordens førende fordelsprogrammer med over 4,8 millioner medlemmer. I de seneste år har EuroBonus-programmet udviklet sig fra at være et rejseprogram til at være et bredt loyalitetsprogram, hvor antallet af samarbejdspartnere hele tiden vokser til fordel for medlemmerne.

- Vi arbejder hele tiden på at tilbyde vores loyale kunder de bedste fordele og services, og derfor er vi også meget glade for dette nye samarbejde med SEAS-NVE, som betyder, at vores medlemmer nu også kan optjene EuroBonus-point på deres energiaftale, siger Didrik Fjeldstad, Vice President Brand & Marketing, SAS.

5.000 ekstrapoint som velkomstbonus
Det nye samarbejde mellem SEAS-NVE og SAS betyder, at man vil modtage 5.000 EuroBonus Ekstrapoint som en velkomstbonus, hvis man som privatperson vælger at skifte sin nuværende energileverandør ud med SEAS-NVE. Derudover vil man årligt også modtage en loyalitetsbonus på 2.000 EuroBonus Ekstrapoint. Eksisterende kunder hos SEAS-NVE kan også koble deres energiaftale til EuroBonus og derved optjene 2.000 EuroBonus Ekstrapoint årligt. Det betyder, at nye kunder hos SEAS-NVE efter blot et år vil have point nok til fx en enkeltbillet med SAS til en indenrigsdestination i Danmark, Sverige, Norge, Finland eller Estland.

- I SEAS-NVE gør vi os umage for at skabe ekstraordinær værdi gennem relevante fordele for vores kunder. Vi håber, at eksisterende og nye medlemmer i Eurobonus får glæde af vores nye samarbejde og vil udnytte muligheden for at knytte sin energiaftale sammen med medlemsprogrammet, siger markedsdirektør Ole Vestergaard, SEAS-NVE.

Man kan oprette sig som kunde eller registrere sit EuroBonus-medlemsskab hos SEAS-NVE her. Er man ikke medlem af SAS EuroBonus, kan man ansøge medlemskab her.

Om SEAS-NVE
SEAS-NVE er Danmarks største andelsejede energi- og fibernetkoncern med over 400.000 kunder og andelshavere. I SEAS-NVE varetager vi vores fælles interesser, når vi investerer i vindmøller, skaber innovation for fremtiden og rådgiver om energi. Vi ejer landets geografisk længste elnet og er en af landets største el-leverandører.

For yderligere oplysninger kontakt venligst
SAS presseafdeling +45 32 32 31 35

SAS er Skandinaviens førende flyselskab med daglige flyvninger til destinationer i Skandinavien, Europa, USA og Asien. SAS er medlem af Star Alliance ™ og sammen med vores 27 partnere flyver vi til mere end 1300 destinationer i 190 lande. For mere information, besøg http://www.sas.dk

Tags:

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.