Ny bestyrelse i SAS AB

Ny bestyrelse i SAS AB På det ekstraordinære bestyrelsesmøde tirsdag 6. november 2001, blev følgende personer valgt i overensstemmelse med hovedaktionærernes tidligere forslag om valg af bestyrelsesmedlemmer i SAS AB: Egil Myklebust, Berit Kjøll, Fritz H. Schur, Anitra Steen, Lars Rebien Sørensen og Jacob Wallenberg. Udover de nævnte bestyrelsesmedlemmer har medarbejdergrupperne i SAS udpeget Ulla Gröntvedt, Helmuth Jacobsen og Ingvar Lilletun til medarbejdsrepræsentanter i SAS AB's bestyrelse. Desuden valgtes en nomineringskommité bestående af følgende medlemmer: Ramsay Brufer, Alecta, Thomas Egebo, Trafikministeriet, Henrik Heideby, PFA, Pia Rudengren, Wallenbergstiftelserna, Reier Søberg, Næringsdepartementet, Ragnhild M.Wiborg, Odin Forvaltning og Claes Ånstrand, Näringsdepartementet. For yderligere information, kontakt venligst: SAS informationschef Troels Rasmussen, tel + 45 23224675 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/06/20011106BIT01170/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/06/20011106BIT01170/bit0001.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner