Ny flychef i SAS

Ny flychef i SAS Lars Mydland er udnævnt til Senior Vice President Scandinavian Flight Operations. Som flychef er Lars Mydland også Nominated Postholder Flight Operations og rapporterer til Marie Ehrling, som i egenskab af Executive Vice President Airline Operations er SAS Accountable Manager. Lars Mydland er kaptajn på MD80 og i øjeblikket chef for SAS Flight Academy. Han tiltræder sin nye stilling den 15. august 2001. Billeder af SAS nye flychef kan ses på hjemmesiden: https://www.scandinavian.net/company/newsfacts/picture/management/STODO- H/ For yderligere information venligst kontakt: Lars Mydland, Senior Vice President of Scandinavian Flight Operations Mobiltelefon: +46 70997 37 98 Marie Ehrling, Executive Vice President SAS Group Telefon: +46 8 797 2156 eller mobil: +46 70 997 2156 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/07/04/20010704BIT00340/bit0003.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/07/04/20010704BIT00340/bit0003.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner