Ny rute i luften: Flyv direkte med SAS til London City

30. oktober er Scandinavian Airlines Danmark i luften med to daglige returflyvninger mellem København og London City Airport. - Som en ny mulighed for rejsende til London åbner vi nu for flyvninger direkte til centrum. I forvejen flyver vi seks returafgange mellem København og London Heathrow, så samlet set stiller vi med et meget kraftfuldt kundetilbud, siger adm. direktør i Scandinavian Airlines Danmark, Susanne Larsen. Målt på forretningsrejsende er London City Airport en af Europas hurtigst voksende lufthavne. Beliggenheden er midt i et af Londons mest ekspanderende forretningsdistrikter, Canary Wharf, og den lille lufthavn tilbyder hurtig og effektiv service: Der går 5 minutter fra fly til taxa – og den seneste check in tid er 10 minutter før afgang. Passagerer med SAS til London City vil flyve med en Q400 med plads til 72 passagerer. For yderligere information kontakt kommunikationsdirektør Anne Bove-Nielsen på telefon 3232 4675. Med venlig hilsen SAS Scandinavian Airlines Danmark A/S Kommunikationsafdelingen

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.