Rapport fra granskningsgrupp 17.september

Granskningsgruppen præsenterer sin rapport 17. september På bestyrelsesmødet d. 8 august 2001 besluttede bestyrelsen i SAS at engagere en uafhængig gruppe til at granske bestyrelsens rolle i SAS/Mærsk-sagen. Advokat Jørgen B. Elmer fra Danmark, advokat Gudmund Knudsen fra Norge og justitsråd Johan Munck fra Sverige indgår i denne gruppe. Gruppens redegørelse præsenteres mandag 17. september om eftermiddagen, på SAS hovedkontor i Frösundavik, Stockholm. Nøjagtigt tidspunkt for presseinformationen meddeles senere. BESTYRELSEN I SAS AB ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/27/20010827BIT00860/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/27/20010827BIT00860/bit0002.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner