Resten af året: Flyv i Europa fra 945 kroner t/r

Resten af året: Flyv i Europa fra 945 kroner t/r "Salget af billige flybilletter til 945 kroner t/r her i sommermånederne er ganske enkelt gået forrygende - så nu forlænger vi tilbuddet frem til medio december", siger marketingchefen for SAS i Danmark, Jens Aaløse. I alt 36 destinationer er på tilbud, og priserne ligger på 945, 1445 og 1945 kroner t/r. I den billigste kategori (945 kroner) er blandt andet Amsterdam, Nice, Manchester, Milano, London og Stockholm. I den midterste kategori (1445 kroner) er blandt andet Helsinki, München, Vilnius og Zürich, mens der i den sidste kategori (1945 kroner) blandt andet findes Barcelona, Prag og Riga. Priserne inkluderer skatter og afgifter, og man optjener selvfølgelig EuroBonus-point på rejsen. De mange gode tilbud gælder resten af 2003, så der er nu rig lejlighed til at tænke på både kort og langt sigt. En pulserende weekendtur lige rundt om hjørnet, efterårsferie - eller faste planer med vennerne om en seriøs shoppingtur lige før jul? Desuden er der gode børnerabatter at hente - også på det laveste prisniveau - så der er god mulighed for at sammensætte en billig rejse for hele familien. Billetterne kan bookes på nettet - via www.sas.dk eller andre online rejsebureauer - og salget er startet. For yderligere information kontakt Jens Aaløse, marketingchef for Scandinavian Airlines i Danmark, på tlf. 2322 3635 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/15/20030715BIT00310/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/15/20030715BIT00310/wkr0002.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner