SAS: Forhandlingerne fortsætter søndag

Der har været ført intensive forhandlinger gennem nogle døgn. Desværre er der ikke indgået aftale med nogen foreninger endnu.

Forhandlingerne fortsætter og som tidligere meddelt, skal der findes en løsning, inden Bestyrelsen mødes senere på dagen i dag søndag. På mødet skal bestyrelsen beslutte om forudsætningerne for at gennemføre planen er til stede. En fuld gennemførelse af planen er betingelsen for at banker og hovedejere stiller en kreditfacilitet til rådighed. Der arbejdes frem mod bestyrelsesmødet intensivt på at nå til enighed om nye overenskomster og dermed sikre SAS’ fremtid.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.