SAS ændrer provisionen til rejsebureauerne

SAS ændrer provisionen til rejsebureauerne SAS har gennemgået det nuværende provsionssystem til rejsebureauerne. Som konsekvens af dette ændres SAS' provision til rejsebureauerne Pr. 1 januar 2000. I korthed indeholder den nye provision følgende: - Grundprovisionen på europæiske og interkontinentale ruter solgt i Skandinavien forhøjes til syv procent. På indenrigs- og intraskandinaviske ruter er provisionen fortsat fire procent. - Grænsen for maksimumprovision på 500,- kr fjernes. - Minimumprovisionen på 50,- kr er uforandret. Derudover er et nyt incentive-program for rejsebureauer under udarbejdelse. - Forandringen indebær at samarbejdet med rejsebureauerne nu kan forbedres og udvikles yderligere, siger Erik Strand, marketing- og salgsdirektør, SAS. Med venlig hilsen Informationsafdelingen For yderligere information venligst kontakt: Erik Strand, marketing- og salgsdirektør, SAS Tlf: 00 46 8 797 24 24 eller mobiltelefon 00 46 70 997 24 24 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00890/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00890/wkr0002.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.