SAS bedst på indenrigs og charter

Kunderne og branchen har kåret SAS til årets bedste indenrigsflyselskab og bedste charterselskab. Priserne blev uddelt i aftes ved Danish Travel Awards og prisen for bedste indenrigsflyselskab fik SAS i konkurrence med Cimber Sterling og Norwegian. Prisen for bedste charterselskab vandt SAS foran Thomas Cook Airlines og JetTime.

”Konkurrencen – især på dansk indenrigs – er benhård. Derfor er vi meget stolte over, at kunderne igen har valgt os og derigennem anerkender den høje kvalitet og service, som SAS står for. Vi har en punktlighed, der i øjeblikket ikke bliver overgået af noget andet flyselskab i verden, og arbejder konstant på at indfri kundernes forventninger og gøre rejsen med SAS så enkel og effektiv som muligt. Samtidig er det endnu et tegn på, at vores produkt er konkurrencedygtigt i et meget presset marked, ” siger Per Møller Jensen, VP Brand, Marketing & Euro Bonus i SAS.

Det er tredje år i træk  SAS bliver kåret til årets bedste indenrigsflyselskab og tredje gang på fire år, at prisen for bedste charterselskab lander hos SAS.

For yderligere oplysninger:
Per Møller Jensen, VP Brand, Marketing & Euro Bonus i SAS, tlf: 3232 3290

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.