SAS Eurobonus vinder Freddie Award for femte gang

SAS Eurobonus vinder Freddie Award for femte gang For femte gang har SAS EuroBonus fået tildelt Freddie Award for det bedste frequent flyer program. Prisen uddeles af Inside Flyer, et medlemsblad for flyselskaber og hotelkæders bonusprogram. SAS fik også belønning i ydermere fem kategorier; Best award Best newsletter Best website Best bonus promotion Best elite level Inside flyer er et amerikansk blad der i sin internationale og amerikanske version har et oplag på 140 000 eksemplarer. Freddie Awards blev grundlagt 1988 og havde da en begrænsning til det amerikanske marked og har siden 1995 været en international pris. Udmærkelsen har høj status i rejse- og hotelbranchen, da det er medlemmerne af bonusprogrammerne der stemmer på vinderen. For yderligere information venligst kontakt: Erik Strand, markeds- og salgsdirektør, SAS på telefon +46 709 97 24 24 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/27/20010427BIT01700/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/27/20010427BIT01700/bit0002.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner