SAS får pris for EuroBonus-tiltag

SAS' nye EuroBonus pladsprognosesystem er blevet belønnet med en sølvmedalje ved Global Flights Frequent Flyer Programs, der er rejsebranchens egen årlige awarduddeling.

Prognosesystemet blev indført for et halvt år siden og er udviklet for at give SAS' EuroBonusmedlemmer en hurtig og nem oversigt over hvilke afgange og destinationer, der er bonusrejser ledige på.

Med den nye søgefunktion kan der søges på en dato og flere destinationer, hvorefter kunden får en oversigt over, hvor mange pladser der er ledige på hvilke afgange. Der kan også søges på destinationer, hvorved man får overblik over antallet af bonuspladser på de enkelte dage.

Systemet har indtil videre fordoblet antallet af bonusbillet-reservationer foretaget online.

"Det er dejligt, at der i branchen bliver lagt mærke til de ting, vi arbejder på. Kunderne har også reageret meget positivt på det nye tiltag, og vi er selvfølgelig glade for prisen og for at kunne tilbyde vores loyale Eurobonusmedlemmer en nemmere og hurtigere oversigt over bonusbilletter," siger salgs- og marketingchef Lars Bording.

For yderligere information:
Lars Bording, Salgs- og Marketingsdirektør SAS Danmark, tlf: 3232 3030

Scandinavian Airlines Danmark

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.