SAS fordobler afgangene mellem Stockholm og Milano

Fra slutningen af oktober 2011 fordobler SAS antallet af direkte flyvninger mellem Stockholm og Milano.

SAS flyver i dag fra Stockholm til Milano om formiddagen og fra vinterprogrammet 2011, som træder i kraft den 30. oktober, bliver det også muligt at komme til og fra byen om aftenen.

”Vi ser en positiv udvikling i det italienske marked og vores forretningskunder har længe efterspurgt flere afgange. Afgangen om aftenen giver vores kunder mulighed for at få en hel og effektiv arbejdsdag,” siger Per Møller Jensen, vice president, Brand, Marketing & EuroBonus i SAS.

Den nye afgang går fra Stockholm kl. 17.00 og returnerer fra Milano kl. 20.30 og kan bookes fra og med onsdag den 25. maj 2011.

SAS flyver direkte fra Stockholm til fire byer i Italien. Udover Milano er det Bologna, Venedig og Rom. I alt har SAS 60 ugentlige afgange fra Skandinavien til Italien.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Per Møller Jensen, vice president, Brand, Marketing & EuroBonus i SAS, tlf: +45 3232 3290

Tags:

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.