SAS-granskere presenterer rapport

Granskningsgruppens rapport præsenteres mandag den 17 september På bestyrelsesmødet den 8 august 2001 blev det besluttet at foretage en granskning af bestyrelsens rolle i SAS/Maersk-sagen, udført af en uafhængig gruppe. Gruppen består af advokat Jørgen B. Elmer fra Danmark, advokat Gudmund Knudsen fra Norge og justitsråd Johan Munck fra Sverige. Gruppens udredelse vil blive offentliggjort på mandag den 17 september, via http://www.scandinavian.net Granskningsgruppen vil være til stede for at kunne svare på spørgsmål fra medierne, på SAS hovedkontor i Frösundavik ved Stockholm, klokken 14.00, mandag den 17 september. BESTYRELSEN I SAS AB ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/14/20010914BIT00330/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/14/20010914BIT00330/bit0002.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner