SAS har valgt nyt reklamebureau

SAS har valgt nyt reklamebureau SAS har efter en omfattende evaluering valgt nyt reklamebureau. SAS nye samarbejdspartner fr.o.m. den 1 august 1999 bliver Leo Burnett. "De sidste to måneder har været præget af meget grundige vurderinger. De bureauer som deltog i slutrunden, var alle af meget høj international klasse, hvilket naturligvis ikke gjorde den endelige beslutning nemmere. Det er derfor med stor tilfredshed, at vi kan konstatere, at samtlige 15 SAS medarbejdere, som har deltaget i vurderingen, havde Leo Burnett som 1. Prioritet." siger marketing- og salgsdirektør Erik Strand. De 6 bureauer som har deltaget i den endelige vurderingsrunde vil blive kompenseret for deres indsats. Med venlig hilsen SCANDINAVIAN AIRLINES SYSTEM Informationsafdelingen Yderligere spørgsmål: Erik Strand, marketing- og salgsdirektør, + 46 70-997 24 24 Linda Fredheim-Björk, chef for markedskommunikation, + 46 70-997 27 89 ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/1999/07/06/19990706BIT00360/bit0002.pdf http://www.bit.se/bitonline/1999/07/06/19990706BIT00360/bit0003.doc

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner