SAS lancerer Café Lounges

I april og maj åbner SAS nye Café Lounges i lufthavnene Trondheim og Tromsø. De er et supplement til eksisterende lounges og er målrettet SAS’ frekvente rejsende.

Formålet med SAS’ nye lounge koncept er at imødekomme flere af de frekvente rejsendes behov. Derfor opretter SAS Cafe Lounges i udvalgte indenrigslufthavne, lounges som er rettet særligt mod premiumkunder med et enkelt og afslappet miljø, hvor kunderne både kan hvile og arbejde.

De nye lounges er placeret tæt på gates og tilbyder trådløst internet, kaffe og kage.

- Vi er meget glade for at lancere endnu et efterspurgt produkt, der er specifikt designet til de frekvente rejsendes og deres behov. Vi ved disse kunder sætter stor pris på produkter, der er tidsbesparende og gør deres rejse mere effektiv, i samme kategori som fx Fast Track, siger Eivind Roald, Executive Vice President Commercial i SAS.

- På indenrigsruter er hurtighed og et godt flow i rejsen vigtigt. I vores Cafe Lounges helt tæt på gaten kan vores kunder arbejde effektivt lige indtil afgang.

Den første Café Lounge åbner i løbet af april i Trondheim, og i maj følger Tromsø efter. I de kommende år, vil der i de skandinaviske lufthavne både blive etableret flere Cafe Lounges og andre produkter, der kan gøre rejsen lettere.

Læs mere her: https://www.sas.no/alt-om-reisen/pa-flyplassen/lounger/

For yderligere information kontakt:
SAS’ presseafdeling, 3232 3135

SAS er Skandinaviens største flyselskab med daglige flyvninger til destinationer i Skandinavien, Europa, USA og Asien. SAS er medlem af Star Alliance ™ og sammen med vores 26 partnere flyver vi til mere end 1300 destinationer i 193 lande. For mere information, besøg http://www.sas.dk

Tags: