SAS lancerer pakkerejser

SAS lancerer pakkerejser Fra og med 24. januar tilbyder SAS weekend pakkerejser under navnet "Pleasure Package" fra København til 12 forskellige destinationer i Europa (Berlin, Bruxelles, Hamburg, Helsingfors, London, Milano, Nice, Oslo, Paris, Stockholm, Wien og Tallin). Pakken består af flyrejse og hotel med god beliggenhed i forhold til shopping områder, teatre, museer og restauranter. Man kan rejse ud torsdag, fredag eller lørdag og hjemrejsen skal foregå søndag, mandag eller tirsdag. For hver flyafgang er afsat et bestemt antal pladser til dette tilbud. I mange tilfælde er der flere afgange om dagen at vælge imellem. Priseksempel: København - Wien, flyrejse samt 2 overnatninger i delt dobbeltværelse på Top Hotel Papageno - 3.480,- dkk per person inkl. skatter og afgifter København - London, flyrejse samt 2 overnatninger i delt dobbeltværelse på Hotel Forte Post House Kensington - 3.070,- dkk per person inkl. skatter og afgifter Der kan bestilles enkeltværelse mod tillæg, ligesom rejsen kan forlænges med ekstra nætter, hvis man ønsker det. - Vi vil tilbyde weekend pakker til kunder, som i første omgang er på jagt efter oplevelser i form af god mad, en musical, museer eller bare afslapning med mindre fokus på, hvor rejsen går hen, siger Steen Wulff, markeds- og salgsdirektør SAS Danmark. For yderligere oplysninger venligst kontakt: Markeds- og Salgsdirektør Steen Wulff på telefon 32 32 30 30. Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/21/20000121BIT00330/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/21/20000121BIT00330/bit0002.pdf

Om os

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 192 lande verden over.

Abboner